woensdag 4 juli 2012

Doe mee met het campagneteam – En nu vooruit!

Na een succesvolle juni D66-maand, waarbij er in de hele stad veel themadebatten, kennismakingen voor nieuwe leden, flyeracties en natuurlijk borrels zijn georganiseerd, stomen we direct door. De campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen gaat beginnen!

Het concept Verkiezingsprogramma staat online en tot 5 juli heeft u kunnen stemmen op de kandidaat-kamerleden. Tijdens het verkiezingscongres op 24 en 25 augustus zal de definitieve programmatekst worden vastgesteld.

In Amsterdam zullen we de komende tijd aanwezig zijn bij een aantal evenementen, waaronder festivals. Daarnaast vaart de D66-boot mee met de GayPride. Vanaf de tweede helft van augustus tot 12 september, zal D66 niet alleen online erg actief zijn, maar gaan we ook de straat op! Ook in de binnenstad willen we een campagneteam vormen waarmee we flyers uit gaan delen en zoveel mogelijk kiezers kennis kunnen laten maken met ons verhaal.
Onze leden zijn onze beste ambassadeurs, dus doe mee! Meld je nu allemaal massaal aan voor het campagneteam. Dat kan door dit formulier is te vullen.

Voor vragen over de campagne of leuke idee├źn voor de campagne kan je mailen naar: a.strens@d66amsterdamcentrum.nl

En nu vooruit!