dinsdag 10 oktober 2017

Doe mee! Word D66 campagne-vrijwilliger

In maart 2018 gaan we weer naar de stembus. D66 voert volop campagne zodat we ook de volgende vier jaar een sociaal liberale koers kunnen varen in de Stopera en verder kunnen bouwen aan de agenda om gelijke kansen te creëren voor iedere Amsterdammer. Wilt u hier ook aan bijdragen?

Dit kan eenvoudig en u kunt zelf bepalen hoeveel tijd u hieraan besteedt.  Een paar uur flyeren, bijdragen aan de social media berichten, posters plakken of met de Amsterdammer het gesprek aangaan.

Na een succesvolle dag op 23 september vinden er de komende maanden in aan loop naar de verkiezingen weer meerdere ‘In Gesprek Met’ dagen plaats. De eerstvolgende canvasactie waarbij we langs de deuren gaan om onze boodschap over te brengen en kiezers te enthousiasmeren, is op 28 oktober. Wilt u weten waarom het zo leuk is om mee te canvassen en bent u geïnteresseerd om te helpen bij de campagne, neem dan contact op met Claartje Engelaar via campagne@d66amsterdamcentrum.nl of geef u op via een van onze Facebook events.

Wilt u goed beslagen ten ijs komen, dan is er op 25 november een campagne training. Schrijf de datum vast op, meer informatie volgt spoedig,