zondag 23 september 2018

Oproep: Leden gezocht voor steunfractie stadsdeelcommissie Centrum

D66 Amsterdam Centrum roept leden met politieke interesse en affiniteit met het stadsdeel op om zich aan te melden voor de steunfractie in het Centrum. De nieuwe steunfractie zal bestaan uit geïnteresseerde leden die mee willen praten en denken over een bepaalde buurt of hun expertise willen inzetten op een specifiek beleidsterrein.

Meld je aan als steunfractielid

Heb je affiniteit met de lokale politiek en wil jij een inhoudelijke bijdrage leveren? Meld je dan aan! Als steunfractielid van de Stadsdeelcommissie Centrum zal je fractievergaderingen bijwonen, lees je je in op bepaalde onderwerpen en zal je voorstellen voorbereiden voor de tweewekelijkse stadsdeelcommissievergaderingen. Interesse? Neem dan contact op met Debbie van Veen via  d.vanveen@d66amsterdamcentrum.nl.

Voor overige vragen, nadere kennismaking of bij interesse voor het bijwonen van een fractievergadering, kun je altijd contact opnemen met de stadsdeelcommissieleden Debbie van Veen en Pia Bruin.