dinsdag 19 oktober 2021

Advieslijst D66 Amsterdam Centrum & Kandidatenpresentatie

De afgelopen periode heeft de lijstadviescommissie (LAC) gesprekken gevoerd met kandidaten voor de stadsdeelcommissieverkiezingen van maart 2022. Op basis van deze gesprekken heeft de LAC de onderstaande advieslijst opgesteld. Nu is het aan jullie, de leden. Vanaf maandag 25 oktober tot maandag 8 november kan jij je stem uitbrengen op deze advieslijst. We zullen je t.z.t. hier nog apart mailen. Na deze stemronde wordt de lijst definitief vastgesteld. Wij hebben er alle vertrouwen in de verkiezingen in te gaan met een prachtige lijst! Voor meer informatie over de kandidaten, het kandidatenboek is hier te bekijken.

De advieslijst ziet er als volgt uit:

1. Jeantine van der Feest
  2. Diederik Brink
  3. Karim Talie
  4. Esmeralde van Vliet
  5. Steven Kroon
  6. Vera de Kort
  7. Mats Wijnen
  8. Jan Groot
  9. Dakotta A.
  10. Linda Brouwer-Klitsie
  11. Myrthe Warring
  12. Kevin Hoogeveen
  13. Bruno van Moerkerken
  14. Paul Hospers

Kandidatenpresentatie 24 oktober

We kunnen ons goed voorstellen dat jij de kandidaten op de advieslijst beter wil leren kennen. Om die reden organiseren we een kandidatenpresentatie op zondag 24 oktober aanstaande bij Café de Jaren (Nieuwe Doelenstraat 20-20). We starten om 16:00 uur en hopen klaar te zijn rond 17:30 met het formele programma om dan na te borrelen. Tijdens het programma krijgen kandidaten kort de gelegenheid hun kandidatuur toe te lichten. Heb jij prangende vragen voor onze kandidaten of ben je benieuwd naar hun motivatie? Wees erbij!