Niek Degen

31 jaar

Amsterdam

Een beter centrum om te wonen is er niet. Historische gebouwen, voorzieningen, cultuur en levendigheid in het hart van de mooie stad Amsterdam. Hiervan mogen elke dag velen Amsterdammers genieten. Hoog of laag opgeleid, leraar of advocaat, oud of jong. Toch is het een uitdaging om op de krappe ruimte die er is het beste van alles in stand te houden en waar nodig te verbeteren.

Mijn naam is Niek Degen en ik zet mij in om voor de D66 leden van Amsterdam Centrum te zorgen dat zij zich gehoord voelen door hun stadsdeel en de stad. Een goed werkende fractie heeft een bestuur nodig in het stadsdeel die leden motiveert om mee te denken, maar ook in verkiezingstijd weer zijn best doet om nieuwe leden en stemmen voor de partij te winnen. Leden en kiezers moeten tenslotte ook in de periode waar er geen verkiezingen zijn zien dat de partij waar zij op gestemd hebben iedere dag blijft werken aan de plannen en doelen die zij voor ogen hebben. Hierdoor blijft de verbinding goed, de politiek scherp en de bewoner gehoord!

Meer van Niek Degen